9 oct 2010

Bolets!

Aquesta temporada de bolets, fins a dia d'avui, la podríem qualificar d'irregular. Ja que per una banda hem tingut un inici prometedor, avançat i inesperat. No obstant això, les setmanes van anar passant, però els bolets no acabaven de prendre embranzida.
No ha estat fins a inicis d'aquest mes d'octubre quan la florida ha estat esperançadora. I és que des de fa uns quants dies que aquests van fent acte de presència arreu del territori.
Avui novament hem tingut l'oprtunitat d'anar a buscar bolets, i personalment ha valgut la pena. Ja que en total hem trobat uns 9'5 kg entre rovellons, llenegues negres, fredolics i cama-secs.


Cistelles dels bolets torbats.


Aprofito aquesta segona imatge per remarcar la froma tant peculiar que han adoptat aquests bolets (que desconeixo de quina mena es tracta). Ja que tal i com es pot observar, formen una circumferència quasi perfecte.

2 comentarios:

  1. M'ha sorprès molt la foto del cercle que formen aquests bolets. Hi m'ha sorprès, perque jo, aquest passat cap de setmana a Camprodon, al meu jardí, vaig veure uns bolets molt similars, potser de la mateixa espècie, que formava exactament el mateix cercle. També desconec de quin bolet es tracta.

    Salutacions!!

    ResponderEliminar
  2. Donc sí! La veritat és que mai m'hi havia trobat. Ara ja si mai ho tornem a veure, no ens vindrà de nou, jejeje

    ResponderEliminar